Klachtenprocedure

Simonse & Geus Accountants - Adviseurs B.V. hanteert zowel intern als extern zeer hoge kwaliteitsstandaarden. Hiervoor beschikken wij over een uitgebreid stelsel van specifiek op de organisatie toegesneden procedures en gedragsrichtlijnen.

Wij stellen dan ook alles in het werk om al onze opdrachten optimaal te vervullen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan zijn wij zeer geïnteresseerd in uw opmerkingen of suggesties over onze dienstverlening. Ook als u een klacht heeft over (één van) onze medewerkers, stellen wij het zeer op prijs als u dit bij ons meldt.

U kunt uw klacht d.m.v. onderstaand formulier kenbaar maken. Dit formulier komt standaard terecht bij onze kwaliteitsmanager Aubert Geus. Indien uw klacht betrekking heeft op onze kwaliteitsmanager, kunt u hieronder in het formulier aangeven dat het formulier wordt verzonden naar Marco Simonse.

Het spreekt voor zich dat uw reactie uiterst vertrouwelijk en serieus behandeld zal worden.


Om het formulier te kunnen verzenden dient u ter verificatie het vakje hier boven aan te vinken.

NBA Bezoekadres

Mr. Dr. Meslaan 1
4451 AJ
Heinkenszand
0113-244377

Oostpolderweg 1-K
4413 NN
Krabbendijke
0113-715414

info@simonse-geus.nl
NL 8124.84.320.B.01

WhatsApp WhatsApp
06 235 847 39

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen op het gebied van administratie en u wordt snel geïnformeerd over nieuws over onze services.

Aanmelden Overzicht