Klachtenprocedure

Simonse & Geus Accountants - Adviseurs B.V. hanteert zowel intern als extern zeer hoge kwaliteitsstandaarden. Hiervoor beschikken wij over een uitgebreid stelsel van specifiek op de organisatie toegesneden procedures en gedragsrichtlijnen.

Wij stellen dan ook alles in het werk om al onze opdrachten optimaal te vervullen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan zijn wij zeer geïnteresseerd in uw opmerkingen of suggesties over onze dienstverlening. Ook als u een klacht heeft over (één van) onze medewerkers, stellen wij het zeer op prijs als u dit bij ons meldt.

U kunt uw klacht d.m.v. onderstaand formulier kenbaar maken. Dit formulier komt standaard terecht bij onze kwaliteitsbepaler Aubert Geus. Indien uw klacht betrekking heeft op onze kwaliteitsbepaler, kunt u hieronder in het formulier aangeven dat het formulier wordt verzonden naar onze collega Forien Krijger.

Het spreekt voor zich dat uw reactie uiterst vertrouwelijk en serieus behandeld zal worden.

Uw privacy is belangrijk voor ons. Lees hier onze privacyverklaring.

NIEUWSBRIEF

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen.

Gratis noodplan-test